REGULAMIN Masters Catering S.C.

1. Słownik najważniejszych pojęć używanych w Regulaminie

  • Sprzedawca – Masters Catering S.C. Patryk Cywiński  Karol Konieczny, Nowa Wrona 31c, 09-131 Joniec, NIP 951-237-81-72;
  • Serwis internetowy – strona lub serwis należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.masterscatering.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia;
  • Sprzedaż – usługa sprzedaży Towarów lub Usług, realizowana przez Sprzedawcę na rzecz Klienta. Jej przedmiot stanowi wydanie i przeniesienie na Klienta własności Towarów lub wykonanie na jego rzecz Usług oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy oznaczonej ceny;
  • Kupujący, Klient – osoba mająca zdolność do czynności prawnych – w szczególności zawierania Umowy kupna, korzystająca z Serwisu, składająca za jego pośrednictwem Zamówienie. Kupującymi mogą być Konsumenci lub Przedsiębiorcy Indywidualni;
  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu internetowego), niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową prowadzoną przez (art. 22 Kodeksu Cywilnego);
  • Przedsiębiorca Indywidualny (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) – Kupujący będący osobą fizyczną zawierającą umowę (tu umowę sprzedaży za pośrednictwem Serwisu internetowego) związaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie ma ona dla Kupującego charakteru zawodowego, związanego w szczególności z przedmiotem wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  • Regulamin – niniejszy Regulamin;
  • Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Serwisu internetowego – w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość lub poprzez akceptację mailowo zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron;
  • Rezerwacja – wcześniejsze zamówienie Towaru lub Usługi opierające się na oświadczeniu woli Kupującego, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży usługi o określonym w Zamówieniu terminie oraz zakresie realizacji /dostawy.

Rezerwacja może odbywać się na podstawie odrębnego Regulaminu Rezerwacji Produktów lub Usług, obowiązującego w odniesieniu do oferty Sprzedawcy.

  • Towar / Produkt – rzecz ruchoma, materialna dostępna w ofercie Serwisu internetowego;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Serwisu internetowego lub maila, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów lub Usług, które zamawia;
  • Płatność – dokonywana przez Klienta zapłata na rzecz sprzedawcy w celu wykonania zobowiązania pieniężnego powstałego w wyniku transakcji pomiędzy Klientem a Akceptantem, która stanowi pojedynczą transakcję płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych;
  • Zwrot płatności – zwrot ceny zakupionej rzeczy dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient by zapłacić za zamówiony Towar lub Usługę;
  • Dostarczenie – proces realizowany własnymi środkami polegający na doręczeniu Klientowi Towarów do miejsca wskazanego w Zamówieniu;
  • Dzień Roboczy – inny dzień niż sobota lub niedziela oraz każdy dzień ustawowo wolny od pracy, w którym Sprzedawca prowadzi swoją działalność;
  • Polityka Prywatności – dokument obejmujący szczegółowe informacje w zakresie zasad ochrony danych osobowych Kupujących przez Sprzedawcę, zamieszczony na stałe na stronie Serwisu internetowego;
  • Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr

16, poz. 93 ze zm.);

  • Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.).

2. Dane rejestrowe

Masters Catering S.C. Patryk Cywiński  Karol Konieczny,

Nowa Wrona 31c, 09-131 Joniec,

NIP 951-237-81-723.

3. Dane kontaktowe

  • +48 509 419 352, +48 784 092 810
  • biuro@masterscatering.pl
  • Nowa Wrona 31c, 09-131 Joniec

4. Waluta sprzedaży

Ceny podane na www.masterscatering.pl są wyrażone w polskich złotych i są cenami netto.

5. Metody dostawy / realizacji zamówienia

  • Transportem sprzedawcy (opcjonalnie dodatkowe warunki z tym związane).

6. Czas realizacji zamówienia

Realizacja zamówień zgodnie z wybraną metodą dostawy następuje w  terminie ustalonym ze sprzedawcą.

7. Zapisy dot. anulowania rezerwacji

Rezerwacja może zostać bez kosztowo anulowana najpóźniej na 4 dni (pełne doby) robocze przed zarezerwowanym terminem cateringu. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od terminu anulowania rezerwacji.

*W okresach przed świątecznych (Boże Narodzenie oraz Wielkanoc) anulacje i zmiany zleceń przyjmujemy do 14 dni przed ustalonym terminem realizacji.

W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 4 dni Zwrot następuje z wykorzystaniem jednego z poniższych rozwiązań:

  • Wystawiamy fakturę na 50% ustalonej wartości zamówienia, następnie nie realizujemy zamówienia.
  • Realizujemy zamówienie zgodnie z ustaleniami mailowymi na pełną wartość zamówienia, ewentualnie możemy zmienić godzinę, adres oraz formę podania, bez zmiany daty.

8. Przetwarzanie danych kartowych

W przypadku płatności kartą, Usługodawca przetwarza poniższe dane:

  • nazwa karty płatniczej;
  • numer karty płatniczej;
  • informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok)
  • kod CVV;
  • kwotę transakcji.

Jeśli dane karty zostały podane przez telefon lub e-mail – po dokonaniu obciążenia karty, kopia wydruku z terminala wraz z potwierdzeniem wpłaty (np. opłaty rezerwacyjnej, częściowej przedpłaty lub całości kwoty), jest zachowywana i przekazywana Klientowi. Przekazanie może nastąpić w dniu realizacji zamówienia lub po transakcji – mailowo na adres e-mailowy podany w zamówieniu.

Usługodawca zastrzega sobie możliwość obciążenia karty Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikuje uszkodzenia powstałe z winy Klienta podczas cateringu.

9. Odstąpienie od umowy

a. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny jeśli jest on zgodny z zapisami pkt. 7.

b. Bieg terminu określonego w ust. 1. rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

c. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1. biegnie od dnia dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

d. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy formalne Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

e. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie Oświadczenia odstąpienia od Umowy, na jeden z podanych w poniższym Regulaminie adresów kontaktowych.

f. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie zwraca Konsumentowi wpłacone środki. Zwrot następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.

g. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji.

h. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanego Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Reklamacje

W przypadku wykrycia wad dostarczonego Towaru lub Usługi, Klient ma prawo do jej reklamacji. Złożenie reklamacji może nastąpić w ciągu 2 godzin od chwili wykrycia wady, jednak nie później niż w ciągu

12 godzin od czasu dostarczenia. O ile istnieją uzasadniające to okoliczności, w ramach reklamacji, Klient może wnosić o zwrot zapłaconej ceny, jej obniżenie, usunięcie wad, naprawę lub wymianę towaru.

Reklamację można złożyć (telefonicznie / pocztą elektroniczną / pisemnie), zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w Regulaminie.

Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych, aby ustosunkować się do reklamacji i przekazać kupującemu informację o jej przyjęciu lub odrzuceniu. W razie braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości.

11. Ochrona danych osobowych

a. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie – w szczególności podane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) i zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

b. Administratorem danych osobowych przekazanych sprzedawcy jest Masters Catering S.C. Patryk Cywiński  Karol Konieczny, Nowa Wrona 31c, 09-131 Joniec

c. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia Usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgodnie z jego brzmieniem zgody wyrażonej przez Klienta.

d. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak nie podanie niezbędnych danych osobowych może uniemożliwić Zamówienia.

e. Sprzedawca odpowiada za należytą ochronę przekazanych mu danych osobowe i dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.

f. W zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia a w szczególności dostawy, Sprzedawca może przekazać dane osobowe Klienta Przewoźnikowi lub podmiotowi z którymi współpracuje Sprzedawca w celu realizacji zamówienia.

g. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Zamówienia oraz upłynięcia terminu ewentualnych roszczeń gwarancyjnych.

h. Każdemu Klientowi, jako podmiotowi danych przysługuje prawo wglądu w treść swoich danych osobowych, a także prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia lub całkowitego zaprzestania przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych pomiędzy administratorami.

i. W przypadku stwierdzenia naruszeń praw związanych z ochroną danych osobowych, Klient może złożyć skargę organowi nadzorczemu. W celu realizacji swoich praw należy się skonstatować z administratorem danych pod adresem: biuro@masterscatering.pl

12. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.

Regulamin nie wyłącza i nie ogranicza żadnych uprawnień przysługujących na mocy prawa Kupującemu będącemu Konsumentem lub Indywidualnym Przedsiębiorcą. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom lub Indywidualnym Przedsiębiorcom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących i został opublikowany w wersji elektronicznej na stronie Serwisu internetowego Sprzedawcy pod adresem www.masterscatering.pl