REGULAMIN zamówień Masters Catering S.C.

Usługodawca   – Masters Catering S.C. Patryk Cywiński  Karol Konieczny, Nowa Wrona 31c, 09-131 Joniec, NIP 951-237-81-72, numer telefonu kontaktowego: 509 419 352, kontaktowy adres e-mail: masterscatering.warszawa@gmail.com

Warunki anulacji zamówień potwierdzonych pocztą elektroniczną.

Potwierdzenie złożenia zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją warunków anulacji:

  • Anulacje i zmiany zleceń przyjmujemy do 4 dni roboczych przed ustalonym terminem realizacji.*

—————————————————————————————–

*W okresach przed świątecznych (Boże Narodzenie oraz Wielkanoc) anulacje i zmiany zleceń przyjmujemy do 14 dni przed ustalonym terminem realizacji.

—————————————————————————————–

W przypadku konieczności anulacji zamówienia możemy zaproponować jedno z poniższych rozwiązań:

  • Wystawiamy fakturę na 50% ustalonej wartości zamówienia, następnie nie realizujemy zamówienia.

lub wariant drugi:

  • Realizujemy zamówienie zgodnie z ustaleniami mailowymi na pełną wartość zamówienia, ewentualnie możemy zmienić godzinę, adres oraz formę podania, bez zmiany daty.

W kwestiach nieuregulowanych w niniejszej stronie znajdują zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.